Rejestry, ewidencje i archiwa
REJESTRY i EWIDENCJE
PROWADZONE W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE
W OPOLU
- Rejestr skarg i wniosków,
- Rejestr zarządzeń Dyrektora PCPR,
- Rejestr pełnomocnictw i upoważnień,
- Książka kontroli,
- Ewidencja wyjazdów służbowych,
- Ewidencja wyjść prywatnych i służbowych,
- Ewidencja pieczęci służbowych,
- Ewidencja legitymacji służbowych,
- Rejestr rachunków,
- dane rodzin zastępczych i umieszczonych w nich dzieci,
- dane usamodzielniających się wychowanków,
- dane rodziców biologicznych dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej,
- Rejestr danych o osobach zakwalifikowanych do pełnienia funkcji rodziny zastępczej zawodowej, rodziny zastępczej niezawodowej oraz do prowadzenia rodzinnego domu dziecka,
- Ewidencja kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej,
- Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych,
- Rejestr kategorii przetwarzania danych osobowych,
- Ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych,
- Rejestr wypadków przy pracy.
W ramach realizowanego projektu pn. „Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – II edycja” realizowanego w ramach projektu regionalnego programu operacyjnego województwa opolskiego 2014-2020 prowadzone są następujące rejestry, ewidencje:
- Rejestr umów zawartych z Wykonawcami przez PCPR w Opolu w ramach realizacji projektu pn. „Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – II edycja”,
- Rejestr wykonawców upoważnionych przez PCPR w Opolu do przetwarzania danych osobowych w ramach realizacji projektu pn. „Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – II edycja”,
- Rejestr osób uprawnionych do obsługi systemu SL2014 W ramach projektu ,,Bliżej rodziny i dziecka – wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – II edycja’’
- Rejestr osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych w zbiorze RPO WO 2014-2020 oraz w zbiorze UMWO –DPO -SYZYF w ramach projektu ,,Bliżej rodziny i dziecka – wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – II edycja’’
ARCHIWUM POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE
W OPOLU
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Opolu prowadzi archiwum na terenie jednostki.
Zgodnie z art. 35 i 36 ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, na korzystanie z zasobu archiwum przez osoby trzecie, konieczne jest zezwolenie kierownika jednostki organizacyjnej.